خدمات مشتری

خدمات مشتری

 

خدمات پس از فروش

 

شرکت درمان یاب سلامت پویا نماینده انحصاری محصولات  ACCU-CHEK  فعالیت خود را در سال 1389 آغاز نموده است. این مجموعه با هدف فعالیت در عرصه های مختلف واردات، توزیع، بازاریابی و خدمات پس از فروش با شعار " دسترسی سلامت برای همه " تاسیس شد. بر اساس ISO 10002,2004 مصرف کنندگان از زمان خرید محصول در زمره مشتریات این شرکت قرار می گیرند و با ارسال سریال دستگاه از طریق پیامک و ارسال کارت گارانتی حاوی اطلاعات و یا تکمیل فرم فعال سازی گارانتی موجود در سایت، گارانتی مادام العمر دستگاهشان فعال می گردد.

به محض رسیدن اطلاعات بیمار به واحد ارتباط با مشتری، با مصرف کننده تماس گرفته خواهد شد و ضمن کنترل صحت اطلاعات فرد، اطلاعات لازم در زمینه کار کرد دستگاه، دوره کالیبراسیون، خدمات پس از فروش و گارانتی مادام العمر دستگاه به وی ارائه خواهد شد.

مصرف کنندگان پس از مراجعه به شرکت به واحد CRM مراجعه نموده و پس از تکمیل اطلاعات به واحد خدمات پس از فروش خواهند رفت و در آنجا مشکلات مربوط به دستگاه برطرف گردیده و حتی بر حسب نیاز مصرف کننده آموزش رایگان دستگاه توسط این واحد ارائه می گردد.

پس از تکمیل خدمات، فرم رضایت سنجی در اختیار وی قرار می گیرد و در صورت نارضایتی به واحد رسیدگی شکایات مراجعه و پس از ثبت،شکایت ایشان مورد بررسی قرار میگیرد.

شرکت درمان یاب سلامت پویا تعهد تضمین تامین نوارهای تست دستگاه های ACCU-CHEK  را به مدت 10 سال دارد و اگر واردات هر یک از دستگاه های عرضه شده در بازار توسط این شرکت به دلیلی متوقف گردد و نوارهای مربوط به آن تامین نگردد، دستگاه به صورت رایگان با مدل جدید که نوارهای آن در بازار موجود و قابل تامین است تعویض می گردد. این شرایط برای مصرف کنندگان شهرستان نیز از طریق نمایندگی های مستقر قابل اجرا خواهد بود.